Gå til innhold

Dere Harry avlsørere.


(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hvor lett det er og hacke på serveren til dib?

Mohahaha

 

Sender postkort jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingenting med det der å gjøre, men jeg VET at det kan du gjøre FINT lite med.

Skrevet

send meg adr på pm kjære...

 

 

for jeg har lovet å klaske vedkommende i fjeset

 

 

 

hmmm...

 

 

kanskje den siste HP boka vil gjøre susen....

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

har aldri lest boken jeg... og du bryter jo reglene her med å true og si du kan hacke...

jeg bare dytter...

Skrevet

Tror du kan glemme at noen frivillig avslører seg til deg. De er kun tøffe på avstand, disse fjortisene :)

Men, snart skal de hjem til sin mor og spise middag, og så rett i seng, så etter kl. 19 ser vi ikke mer til dem :)

Skrevet

Mohahaha.

Dere legger igjen IP adressen!

Så da trenger dere ikke legge ut postadressen her. Smal sak for rette folka. Her er ikke sikkert som i banken!

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

men du da game of hearts, som sitter her og truer og sier du skal hacke dib? har du noe her å gjøre? tviler på at moderator hiver ut harrypotter som ikke har brutt noen regler, mens du derimot...

Skrevet

Har ikke truet må å hacke her jeg. Sa bare det er enkelt. Sa ikke jeg kunne det selv.

Om jeg har noe her og gjøre?

Så vidt jeg vet er det et forum for småbarnsforeldre så da har jeg noe her å gjøre. Det er ikke et forum for avsløring av bøker så vidt jeg vet.

Sikkert noe som heter bokforum hvor du kan lage kvalme!

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

jeg har aldri avslørt noe jeg game of hearts..

jeg bare hjalp til å dytte..

det er bare ei bok... ikke en religion...

Skrevet

Jeg driter i hele Harry Potter jeg. Har aldri leste ei bok om han og aldri sett en film. Men jeg synes faktisk at det er mulig å unne andre litt glede.

Hva hvis du leser en bok som du synes er bra, også skal andre trøkke slutten opp i trynet ditt? Det er da ikke så forbanna flott gjort!

Noen finner faktisk glede i å lese!

Skrevet

Hva da? Det som står på innsiden av dorullen?

Skrevet

Vært å sjekka dorullen nå?

Så fint for deg. Du har vel lest "den store telleboka" og "babyens første ABC" tenker jeg. Flotte bøker egnet for deg, og om du leser dem mange nok ganger kanskje du lærer noe også!

Skrevet

Miss og miss. Du gadd da og bry deg så mye at du svarte!

Skrevet

Mohahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...