ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 hei! :-) På gutt eller jente siden er det ei som gjerne vil dele noen tips til oss som ennå ikke er gravide, og gjerne vil prøve å påvirke kjønnet! Vet jo ikke om slikt stemmer, men det er jo spennende å kunne prøve, selv om hos meg er begge kjønn like velkomment! :-) Men hun mener å kunne vite litt om dette! :-) Men det kan jo også være tips der som kan gjøre det lettere å bli gravid for oss som nettopp har mistet eller for andre som har prøvd ei stund! Og dsa se om tipsene stemmer på kjønnet også tilslutt! Intressant er det i allefall! :-) Og kan det være med på å bli lettere gravid er jo det et stort pluss! :-) Men da ville hun vite om det var mange som var intresserte før hun fortalte om dette! Så er dere det så gå inn på gutt eller jente siden og skriv dere på! :-)
doffine Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 jeg finner ikke innlegget.... fant et fra wicca med en link, men det stod ikke noe på linken:-(((
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Det er det innlegget Babychoice, gratis på norsk! Hun har ikke skrevet noen oppskrift/tips ennå, ville se responsen først!
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Om du tenker på å kunne påvirke hvilket kjønn det blir er ikke det noe hokus pokus egentlig. Det er som kjent mannens sæd som bestemmer om det blir gutt eller jente. Guttesædcellene er raskere svømmere enn jente cellene, så om dere har sex på el-dagen er det størst sjanse for at det blir gutt. Men har dere sex par dager før el, er det størst sjanse for at det blir jente...jentesædcellene er tregere enn guttecellene, men mer utholdende. Derfor har el. noe å gjøre med kjønnet, ikke bare mannens sædceller...men det finnes selvsagt ingen garantier for at det vil bli slik...ingen regel uten unntak er det noe som heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå