trudiz Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Gutten blr 4mnd om 5dager, og de siste ukene har han hatt seg noen dager der han har hatt vanskelig for å sovne, og når han først sovner sover han så urolig! Ligger å sover heilt fint, og plutselig begynner han å grine skikkelig, men har ikke våknet. tar han opp og roer han ned. dette skjer mange ganger. Noen andre som har opplvd det samme? kan det være mageknip eller drømmer han? blir bekymret. vet jo ikke helt va som er galt
Milletrille Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Samme skjer med snuppa her. Hender hun står i senga og gråter veldig uten at hun egentlig er våken. Jeg gir henne smukken og legger henne ned også sover hun som regel videre, snodig... Mulig det er tenner som plager henne, eller drømmer, vet ikke jeg..
trudiz Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 ja, det er tenner på vei her også....er hvit og hardt i gommene så....
nutri Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 sånn har gutten vår vært en stund nå, snart 2 mnd, men ingen antydning til tenner....
nutri Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 i snart 2mnd altså. Han er 6mnd nå. Det skjer ikke hver natt, men de gnagene det skjer er det gjerne gjennom hele natten. Slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå