Gå til innhold

Menssmerter, men ingen mens..

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM dagen var søndag, og jeg begynte og få menssmerter på lørdag. Tenkte at nå var løpet kjørt!! Men, jeg har fortsatt ikke fått tr..

Tok en test igår, kikket på den og den var negativ. Kikket på den igjen idag og DA var den positiv!! Jeg vet at man ikke skal stole på testene etter så lenge, men ingen av de andre testene har blitt slik!!

Men har fortsatt menssmerter (og ømme bryster og var så svimmel på søndag at jeg var sengeliggende hele dagen..) så jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg! Skal teste imorgen tror jeg, men tør ikke håpe..

Noen som har opplevd det samme??

Hadde EL 8 juli..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :=)

Ifølge QR testene kan man ikke stole på resultatet etter 5 minutter ..

Men siden tanta ikke har kommet er jo sjansen fremdeles der!!

Ta en test igjen du .. det hadde jeg gjort!

Lykke til - håper virkelig du ha en liten spire i deg!!

Klemmm

Skrevet

Samme her. Hadde EL på mandag. Søndagen hadde jeg ordentlige mens smerter og tenkte også nå kommer TR i morra. Men mandagen kom og ingen TR. Litt mens murringer da også. Nå har den enda ikke kommet. Har hatt pittelitt lysebrun utflod, men ikke no mer enn det. Har enda ikke turt å teste da......er vel litt redd for at den blir negativ. Selv om det går greit, jeg overlever det. Kanskje jeg tar en test i morra tidlig om TR ikke kommer i løpet av dagen.

Skrevet

Hadde veldig menssmerter og ekstremt vonde og store pupper da jeg var gravid med første. Siden symptomene mine før mensen pleide å være slik gikk jeg en uke over og trodde den skulle komme før jeg fattet mistanke: )

Hadde testa igjen hvis jeg var deg:) lykke til!

Skrevet

Er det vanlig å ha litt lys brun utflod hvis man er gravid? Eller i den uken man skulle hatt IKM? Noen som vet?

Skrevet

Jeg har også masse menssmerter...har IKM i morgen, men klarte ikke la være å teste i dag, men seff var den negativ :-(

Jeg pleier alltid spotte to dager før mens, men nå er det ingenting, bare en del hvitaktig utflod...så jeg skjønner ingenting!

Rafi - jeg hadde bittelitt lys brunt når jeg tørket meg når jeg var gravid sist, men det var kun en dag, så vet ikke om det er mer enn det du har? Tør du ikke teste...? Angrer på at jeg gjorde det, bortkastet penger! grumpf :-)

Skrevet

Har hatt litt lys brun utflod når jeg tørker meg, men ikke så mye at jeg har måtte brukt truseinnlegg. Så får vel bare vente å se....Det blir første testen min noen gang ;) så derfor er jeg litt nervøs. Men så tenker jeg, at det kanskje er mindre skuffelse når TR kommer enn å få en negativ test?! Er det bare jeg som tenker sånn kanskje?? Dette er jo bare 2pp, men forrige mnd kom TR presist. Ja ja...

Skrevet

Skjønner godt du tenker sånn..kjente jeg ble skuffet når den var negativ i dag, og jeg er bare så sikker på at det klaffet denne gang - med alle sympt og det hele :-(

Nå har jeg bestemt meg for å vente til lørdag med å teste uansett! Pleier jo være helt på klokka, så det blir spennende å se i morgen iallefall - men så kan det jo hende at jeg hadde EL på fredag selv om ELtesten viste positiv torsdags morgen kanskje? og da er vel IKM fredag...?

Lykke til. Hvis du er flere dager over IKM ville jeg dristet meg til en test ;-)

Skrevet

Hadde egentlig ikm på mandag. Men det kan jo være litt forsinka bare. Tok ikke El tester, men tror jeg hadde el likevel da, jeg fikk en del brun utflod i den perioden. Hva annet kunne det ha vært??

Huff, kjenner jeg blir litt nervøs ;) men tror nok jeg skal prøve en test i morra tidlig. Hvis ikke TR kommer i natt da. Har bare tre CB tester, så hadde liksom ikke lyst å bruke de opp før IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...