Gå til innhold

heihei jenter...no e i endelig hjemme igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var godt å endelig komme hjem...

noah ble født 2107 klokka 16.40.

var 3704 gr og 52 cm...

fødselshistorie kommer etterhvert :-) :-) hvordan går det med dere andre som var på overtid da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med babyis :-)

Skrevet

Gratulerer så mye. Jeg ble tante til en liten Noah Aleksander mandag 23 juli...han var 3115g og 48 cm.

Skrevet

Gratulerer med gutten!!

Skrevet

Gratulerer med Noah:-)

Er ikke på overtid riktig enda, termin i morgen, så nå har jeg nok begynt å vente litt ja.... Var til modningsakup. i går, så det er spennende å se om det skjer noe snart!!

Skrevet

Gratulerer med lille prinsen! Så godt at han endelig fant veien ut! Ønsker dere lykke til videre!

Skrevet

har du fått litla???

Skrevet

Nei, termin i morgen. Har helt resignert her og tror han har bestemt seg for å bli der inne. Før gikk jeg hele tiden og kjente etter og håpet at han skulle komme snart, men nå orker jeg det ikke lenger. Har rett og slett mistet motet og tenker at han kommer nok ikke med det første nei. Han skal vel klore seg fast der inne og bli godt og vel 7 kilo før de må sette meg i gang om 15 dager. Deppa jeg nei...

Skrevet

Hei, hei Noah A! Har vært spent på hvordan det gikk med deg, for vi var jo begge på overtid, og vi fødte visst på samme dag vi=) Vår lille Oscar kom til verden 21.07 kl. 00.19. Fra første ri til han var ute tok det 1 t og 20 min! Han var 3330 g og 50 cm. Nå koser vi oss hjemme med gullet vårt og nyter hver eneste dag med han. Takker for følge her inne, kommer nok over på DinBaby etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...