Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har et snev av BL, hatt det siden ca uke 15, men da har jeg enten hatt vondt eller ikke.... Ikke kommet, for å vare i et lite minutt, for så å bli TOTALT borte...Kommer uavhengig av om jeg sitter, står eller går. Kan det være babyen som presser nedover og forårsaker smertene?? De er litt mer "stikkende" enn hvordan jeg ellers opplever BL, men på samme plass (kun i "skambenet") Har også begynt å få menssmerter som kommer og går, men ikke noe sammenheng med bekkenstikkingen.... Er jo "bare" 36 + 6 idag, og ikke psykisk fødeklar før om TIDLIGST 3 uker..... Jordmor mente i går at menssmertene bare var kynnere, men hadde ikke disse bekkensmertene enda, de kom i dag. Menssmertene startet så vidt i forigårs..... litt mindre i går, tatt seg opp igjen i dag... Min 2. graviditet, forrige fødsel startet UTEN kynnerer, menssmerter eller andre "modningstegn", men håper at dette bare er det... Noen andre som har hatt 1.fødsel uten forvarsel og 2.fødsel som har "gjort seg klar" i flere uker???? Vil ikke føde enda nei.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå