Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Har ei venninne som fikk ei datter for over et år siden. Jeg visste de hadde dårlig råd så jeg sa at de kunne arve klæra etter mi jente. Det blei de lykkelige for. De fikk også mye annet, bl.a bilstol, de lånte vippestol(hos oss, men den vil jeg ha igjen) Ja, men saken er den at bare knapt en mnd etter at de fikk jenta gikk de hen å kjøpte splitter ny bilstol. Jeg fikk ikke tilbud om å få den andre tilbake(noe jeg har vurdert nå i det siste, for det kan hende vi finner ut at vi skal prøve oss på nr 3) klæra driter jeg i. Men så da jenta var rundt 6 mnd så kom de på besøk.....de trengte nemlig klær, for stort sett det meste begynnt å bli for lite.... Og en annen ting som er litt "sårt" er at de sa at de ikke skulle døpe ungen, men så viser det seg at det har de gjort likevel. De er fadder på eldste vår, men var likevel invitert til dåpen til minstemann. hadde ikke håpa på å være fadder, men skulle bare ønske de kunne være ærlige i det minste... Men nå har jeg en annen liten jente som arver klæra fra mine, og ho vet jeg har sinnsykt dårlig råd. sitter alene med fem unger, uten barnebidrag(de har visst privat avtale) så der vet jeg at det blir satt pris på...
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Reagert? Er vel bare å be om å få bilsetet tilbake, og gi klærne til hun andre som setter mer pris på det
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Klæra tror jeg jeg bare kan se langt etter... Men bilstolen og vippestolen bør være i like fin stand som da de lånte det. Æsj altså.... trodde virkelig dette her var noen gode venner.....mannen hennes er forresten bestekompisen til min mann.... HI
A4 Husmor.... Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Ville bare sagt at "jeg beklager, men jeg ga nettopp klærne til x som også trengte dem" Det bør være en god nok begrunnelse, reagerer hun på dette er hun virkelig ikke noe god venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå