Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på en ting! =P

Hvor mange røde dager får du hver syklus? Altså som pearlyen viser..

Dette er min 4. syklus med pearly, og jeg har nemlig hatt 15 røde dager denne mnd. Er ikke det litt mye? :S

Eller er det normalt enda, siden jeg "bare" er i den 4. syklusen?

Har du hatt en fin ferie da? Titta på bildene dine på Facebook! ;o)

Så ut som et utrolig flott sted!

Vi har hatt det kjempe koselig! FF fant EL på dag 19, som var på lørdag.. Vi hadde sex på torsdagen og fredagen, så spørs vel om det blir noe feriespire! *hihi*

Håper det blir det på dere da! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 17 røde dager :S Så jeg hadde aldri giddet å bruke den som prev. Også bruker jeg heller ff til å finne ut når jeg er fruktbar enn pearlyen.. Føler at det var litt bortkasta penger;P

Så bildene dine og, de var kjempefine=) Så utrolig bra at dere hadde sex på torsdagen og fredagen, og at du hadde EL på lørdag! Håper det blir en liten feriespire på dere! Hadde sex minst annenhver dag i ferien og hadde EL mens jeg var der (hvis jeg har EL:S), så hadde vært supert om det klaffet. Begynner å synes det er på tide at spira sitter;) Hadde vært gøy om vi kunne gå over på 1. tri denne pp begge 2!=D

Skrevet

Jeg òg begynner å angre litt her! Håper liksom ikke det skal fortsette sånn! Enten det er som prevensjon eller for å finne EL..

Men jeg får vel fortsette med den, hvis ikke *klikker* vel sambo! =P

Håper ihvertfall du får en spire denne mnd, det fortjener du! 7 pp er nok! ;o)

Tviler på at det klaffer for oss. Har skikkelig på følelsen av at vi må ha sex på EL-dagen, og en god dose flaks før spira sitter hos oss! =P

Skrevet

Tusen takk=D 7 pp er nok ja! Får full utredning i oktober hvis jeg ikke har blitt gravid til det, håper jeg slipper det!

Håper den sitter for dere og! Har en god følelse på at det har klafet for dere. Svømmerne lever jo minst i 1-2 døgn, så 1 og 2 dager før bør holde i massevis;) Ser på charten din, kan jo hende at du hadde EL en dag før. Blir spennende å se om det setter seg en spire hos dere!

Den pearlyen ja..uff! Håper virkelig ikke den fortsetter sånn. Dessuten så setter den alltid EL to dager før på meg, argh! FF er bedre faktisk. Men du burde vel fortsette så sambo ikke blir sur, hehe. Her synes sambo det blir litt mye planlegging når jeg temper, men jeg liker å se når jeg har hatt EL og sånt=P Selv om det er FF som finner ut av det, ikke den teite pearlyen...

Skrevet

Vi får bare vente å se! Ikke hatt verken EL-smerter eller EL-slim eller noe som helst, så ikke vet jeg! =P

Er jo flott at du får full utredning i oktober da, men som du sier: håper det klaffer før! :o)

Hva mener du med at pearly setter EL den og den dagen?

Noe jeg ikke har fått med meg? *flau*

Jeg får rødt fra dag 6 eller noe jeg, og frem til dag 22 eller hva det er! =P

Skrevet

Hvis du blar bakover til de forrige syklusene dine, så blinker pilen mot rødt den dagen den mener du hadde EL. Og før EL, så blinker den også på den dagen den tror du får EL:)

Skrevet

Åja, haha! Aldri sett! =P

Men det gjør den altså ikke før ETTER at EL er ferdig da?

Skrevet

Den viser når EL var noen dager etter at du har fått tr. Også på forhånd på den dagen den tror du har EL. Bla deg forover, så ser du det når det er innen 6 dager. Hvis du blar bakover til den forrige syklusen din, så finner du sikkert en blinkende pil en av dagene;)

Skrevet

Jeg fant det! *hihi* Måtte hente den å sjekke! FF og pearlyen har ikke like dager for EL! =P

Skrevet

*hihi* Er det mulig!? Typisk! Når har pearlyen i forhold til FF da? Etter min erfaring har FF rett=P

Skrevet

Jeg tror nok FF har rett. Tempen synker enda 1 dag etterat pearlyen viser EL! =P

Skrevet

Hehe, teit=P Tåpelig at det koster så mye for noe som funker såpass dårlig:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...