Rotekoppen88 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 hadde dere de samme symptomene på ca samme tidspunkt under alle svangerskapene?
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har hatt 3 svangerskap. Alle tre var helt ulike. Det første var enklest;-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Ja, det vil jeg si! Med små variasjoner.. Har hatt tre dønn like svangerskap (med ulikt kjønn på baby). Denne 4. gangen har jeg for første gang vært kvalm! :0( Ikke morsomt. Men ellers har det vært likt, ja.
Miss Foster Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Har hatt 2 ulike svangerskap. Men kan vaere enig med hun som sier at det fórste var enklest )
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Niks... Ble mer og mer symptomer (og verre) for hver gang... Tidligere og lengre kvalm de første mnd... BL fra uke 1 omtrent... Trett, sliten og slapp ble ogås verre og verre for hver gang. Jeg har tre, først to gutter, så ei jente.
Nyseryllikberta Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Ganske likt ja, ikke kvalm noen gang, trøtt i starten. Halsbrann av og til, litt verre 2. gang. Ble både større og tyngre med 2.mann, og gikk tiden ut, 1. kom tre uker før. Generelt litt tyngre svangerskap 2. gang, men så var jo jeg blitt 8 år eldre også...
Trulte76 Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 mine var igrunn ganske like..jenter begge to visst det har noe å si..lell jeg ikke trur helt på det Jeg var ikke kvalm med noen, var veldig svimmel med begge..svangerskapet ut..men jeg var tidligere og oftere svimmel med nr en.. bekkenløsninga fikk jeg i uke 8 med nr 2..med nr 1 kom bekkenløsninga uke 11 (sikkert fordi jeg allerede har hatt bekkenløsning at jeg fikk det tidligere på nr to) Svangerskapdiabetesen kom omtrent på samme tidspunkt(3.semester) Så ja..vil si de var veldig like eneste var at føsdelen gikk mye kjappere på nr 2 og den var mye vondere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå