Gå til innhold

Noen som kan anbefale et bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior begynner å vokse seg ut av maxi cosi setet ( 0-13 kg) sitt og jeg lurer på om noen kan anbefale et større sete? Han veier nå litt over 9 kg. Ønsker et bakovervendt sete og vi har ikke isofix i bilen vår....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan nok ikke hjelpe deg så mye men.....

hvor gammel er han?

vi må ha nytt sete vi og...vill ha bakovervendt vi også for han er bare 4mnd og nærmer seg vell 9 kg nå.....stor for alderen ja.

men vet ikke hva sete eg skal ha

Skrevet

Vi har recarosete- og er strålende fornøyd. De kommer i mange ulike varianter.. Men er kostbare:-/

Skrevet

Han er litt over 7 mnd, 9,4 kg og 73 lang :-). Hodet hans begynner å komme opp til kanten av setet så det er nok ikke lenge til han må ha nytt nei...

Skrevet

hvor får man kjøpt desse setene da? på alle butikker der de har babyseter.... hvor lenge er kan de ha di?

Skrevet

kommer an på plass i bilen og. Besafen (testvinner) synes jeg gutten sitter best i. Bakovervendt tar dette setet en del plass. Recaro, Britax...

Kikk på nett da vel. Rudo har noen andre også vet jeg. Babyshop har mange utstilt, samme på Barnas Hus. FruLyng på Strømmen storsenter har en del. Ellers har de også på biltema og Thorsov og noen sånne butikker.

TIps! Ta med bilen og prøv sete i før kjøp! Kjedelig å komme hjem og så er det ikke plass:) ER og litt forskjellig "tilt" i bilene så det ungen sitter godt i butikken gjelder ikke nødvendigvis etter motering i bil.

Skrevet

Hei

Gutten min har også vokst ut av setet sitt, så vi har kjøpt Britax sete. Det krever endel plass men har svært god sidebeskyttelse, og han detter ikke fremover med hodet når han sover. Vi har passat, du må se an bilen og plass.

Skrevet

Disse recarosetene som er større enn young plus går jo ikke an å ha annet en fremover.. hun skal jo ha en som er for 9 kg og oppover.. regner da med hun vil ha et bakovervendt..

Skrevet

Hts Besafe Izi Combi eller kid. Vi har kid og er kjempe fornøyd. mange som synes det er vanskelig å montere, men har man gjort det et par ganger kan man det og jeg gjør det lett på 2 min. Skal bruke dette til mini når han vokser ut av babysetet sitt også, hvis jeg ikke finnet et tilsvarende med isofix (siden bilen vår nå har dette)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...