Gå til innhold

Lavt stoffskifte - kan man....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok stoffskifteprøver like etter at jeg fik tredjemann for nesten 3 år siden og de var vist fine.

 

Men i det siste så har jeg vært ganske slapp og når jeg var innom et forum for de med lavt stoffskifte så merket jeg at mange av de symptomene de beskrev passet akkurat til det jeg opplever om dagen.

 

Men kan jeg plutselig få lavt stoffskifte selvom prøvene for nesten 3 år siden var fine ?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan du! ta nye prøver du :) har selv lavt stoffskifte og går på medisiner.

Skrevet

Jeg har også tre barn og mistenker at jeg kan ha lavt stoffskifte. Men kvier meg litt for å sjekke, for symptomene er likevel "vage" og kan like gjerne være at jeg er en sliten trebarnsmor. Synes det er ekkelt å bry legen med "ingenting", liksom.

Hvilke symptomer har du???

Skrevet

Er alltid trøtt, selvom jeg har nettopp sovet i 10 timer. Må bruke all viljestyrke for å komme meg igjennom hverdagen med 3 små. Tvinger meg selv opp av senge om morgenene selvom kroppen skriker etter å bare ligge der ut dagen.

Følelse av å fryse, selvom andre syns det er varmt.

Tørr hud og tørt hår, konsentrasjonsvansker til tider

Hovne fingre og litt på bena også.

 

Tror jeg skal be legen om ny prøve når jeg har time til uka.

 

 

Skrevet

Ja sånt skal sjekkes jevnlig.. jeg selv må gjøre det 1 gang i mnd.

Skrevet

ja du kan ha lavt stoffskifte.. jeg har d selv å tar blodprøver vær 2 mnd,går på medisiner for d.har gjort d siden 2000...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...