*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Har termin i morgen - har hatt masse mensesmerter, tak i ryggen og kynnere lenge....har masse nedpress og det føles som om hun skal falle ut når som helst;o) Hos legen i dag viste det seg at hodet enda ikke er festet....og han sa også at hodet var for langt oppe til at det kom til å skje noe snart...(((( Han kjente det over skambenet eller noe, og det måtte visstnok lengre ned. Trodde ikke det var mulig jeg - hun ligger jo så sinnsykt langt nede i magen, jo! Nå har jeg bare mest lyst til å grine.... Fikk også beskjed om at det ikke var nødvendig med flere timer - bare å ringe føden om jeg skulle gå 12 dager over....hmmmm....
Ioren Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Ikke flere kontroller? Det synes jeg hørtes merkelig ut men.. Trodde man skulle på kontroll en uke etter termin og så igjen noen dager etter det jeg....Men så er ikke jeg noen lege heller da.. Ellers er det vel lite annet å si enn at hun kommer når hun er klar Skjønner at det er slitsomt å vente, men du vet jo at hun er max 13 dager unna
*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Sånn er det vel når fastlegen min har ferie og jm er sykemeldt...gikk fem dager over sist, og var da på kontroll dagen før.... Det som er så kjipt er at alt er så jævlig vondt hele tiden...og så blir det ikke til noe mer...(
gravid me nr 8 :-) Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 hadde dratt til jordmor jeg å fått hun til å undersøke meg,føler di vet mer om sånnt..hørtes rart ut at hun ligger rett over skambeinet nå altså..lykke til
*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 Jm er sykemeldt...og de har ingen vikar. Legen jeg har vært til er sommer"vikaren" for fastlegen min.... Jeg skjønner bare ikke at det går an at hun ligger så langt oppe....magen min er jo så sinnsykt lavt og jeg kjenner jo hvordan hun presser nedover - kjennes ut som om nederste delen av magen min skal revne hver gang jeg går et skritt...var ikke sånn sist jeg var gravid...
Ioren Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror jeg ville tatt en liten telefon opp til fødeavdelinga jeg.... Høre hva de har å si... Høre om du kan få komme inn til en kjapp sjekk i og med at jormoren din er sykmeldt og du synes det virker som noe er mer på gang enn det legen din sier.. At du vil ha en "second opinion" bare.... =)
*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2007 Uff...føler meg så masete da...og jeg føler vel egentlig ikke at det er noe på gang heller - har jo gått med disse vondtene siden uke 36 nå.... Nei, det er vel bare å belage seg på å vente...(
gladbaby Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Hvis du har født før, har det ingen ting å si for når fødsel kan skje om babyen sitt hode er festet eller ikke nå. Det er vanlig at det ikke fester seg før fødselen er i gang hos de som ikke er førstegangsfødende! ;-) Men jeg synes at det er uansvarlig av legen å ikke ville ha deg til kontroll etter termin!! Hvis jeg var deg, ville jeg forhørt meg på fødeavdelingen om dette.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Babyene mine har aldri komt etter at hodet var festet ingen av de... og mens vondt sånn kan jo være tegn på at det er igang......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå