Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt veldig mageknip i nesten tre timer nå, noen som har tips for å få slutt på smertene. Er i uke 37. Kjennes ut som om magen jobber veldig for å fordøye noe. Vanvittig vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, jeg har også mye mageknip for tiden...er vel trangt der inne, så ting tar litt lenger tid. Du får vel bare legge deg ned og slappe av! Vet ikke om det er så mye mer man kan gjøre...prøve strekke deg ut!

Skrevet

d er faktisk noen som har rier når di opplever d som mageknip....venninna mi hadde d flere timer i strekk å til slutt kjørte jeg henne inn på føden å der tok di registrering som ga utslag på goooooe rier:) hehe

Skrevet

Hvis det er luft som plager deg, så synes jeg iallfall det pleier hjelpe å bevege seg. (helst ute, så kan man slippe det ut i det fri.. :) Gni på magen, eller få noen til å stryke deg over ryggen (slik man gjør med babyer, hehe :)

Skrevet

oioioi! Nå ble jeg nesten litt skremt! Det begynner å gi seg og jeg er egentlig motivert til å få ut babyen, men samtidig føler jeg meg ikke helt klar :-/ Det er veldig trangt i magen da så kan jo være at d tar lenger tid å fodrøye noe mat og sånn...

Takk for at dere orka å svare :-)

Skrevet

jeg våknet kl 6 en morgen for over 1 uke siden med sterk mageknipe. varte bare noen sekunder, så gikk det over. men de fortsatte å komme med mindre enn 20 min mellomrom hele dagen. ikke særlig regelmessige, men ikke lengre enn 20 min mellom hver! så gikk det over litt etter litt ca 7 på kvelden. dagen etter kjente jeg det knapt. jordmor mente dette hadde vært sterke kynnere/ rier men som sagt så gav det seg, og nå sitter jeg her med 4 dager igjen til termin og det føles ut som tuppa aldri vil komme ut =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...