Magoo:) Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Ser det er et innlegg om lang lutealfase her, men tror jeg sliter med for kort!!! Får TR for tidlig hver gang etter EL, ca 10 -12 dager... Bør jeg kontakte lege ang dette???? Andre som har samme problem?
TussiLussi Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Akupunktøren min anbefalte progesta care - krem, økt progesteronkrem kan forlenge LF med noen dager og hjelper spiren å feste seg. Dyrt - men kanskje verd et forsøk. Tror leger kan skrive ut resept på en mer konsentrert krem, men jeg har prøvd denne på helsekost.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har lutealfase på 10 dager. Tok dette opp med gyn.. Hun mente at siden jeg har syklus på 27 dager, så skal ikke det være noe problem. Har man veldig kort syklus kan det være vanskelig for spiren å feste seg. Hvis du får flere sykluser med lutealfase på under 10 dager, så burde du ta kontakt med legen. Wild yam kan brukes for å forlenge lutealfasen littegran, fåes kjøpt på helsekost. Håper spira sitter snart. Masse lykke til!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå