Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 lå våken til langt på natt & tenkte på alt & ingenting .... så plutselig kom jeg til å tenke på at jeg er 26 neste år ... & herregud tenkte jeg da er det ikke lenge til jeg er 30 heller ... begynte nesten å kaldsvette ... følte meg plutselig gammel .... selvom 30 ikke er gammelt da....fikk plutselig hast med å gjøre ting jeg ikke har gjort før ... hehe ....litt skrullete jeg ...
murmelmamma Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 ehm...jeg er snart 32 og lever i beste velgående...........og gjør nye ting nesten hver dag og gleder meg over livet...så ...det går nok bra skal du se...
sweet dreaming Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 gå og gjem deg, jeg blir 30 om 9 mnd.føler meg ikke en dag over 25..
dama Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 jeg nærmer meg 30 ganske raskt nå.. men kan ikke si at jeg har begynt å føle på noen 30 årskrise... jeg har hatt en teori om at den kun kommer når du føler du ikke er der i livet som du trodde du skulle være(da du var fjortis) alle har hatt en eller annen form for tanke i forhold til hvor man skal være i livet da og da... og jeg tror det er verst for de som føler de ikke er kommet dit... jeg sitter i dag med mann, tre barn, og eget hus... jeg skal begynne i ny jobb til mandag, og jeg skal fortsette i den jobben jeg har jobbet meg mot hele livet.. det som har vært drømmen min alltid... jeg er fullstendig lykkelig og tilfreds med hvem jeg er og med hvor jeg er kommet i dag... så da tror jeg kanskje jeg slipper unna den verste krisa den dagen den kanskje kommer... men det kan jo også hende at jeg havner skikkleig dypt inn i det når jeg plutselig står der med begge beina...
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Ble 30 i april og det gikk strålende ;-) Merker ingen forskjell egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå