Gå til innhold

Når synker HCG verdien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt to nye tester, er 7+5 i dag. De er veldig svake :( da har jeg trolig hatt en MA eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... Det skal ikke jeg svare på, for jeg er litt usikker. Men jeg har hørt at hcg`en synker når den har nådd 20 000, tror jeg det var. Du kan gå inn på FUB sine sider, vet det skal finnes en tabell der....

Klem, og krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hva betyr MA? Er det spontanabort du mener?

Beklager å ikke ha noe svar til deg, ble bare litt nysgjerrig. Har selv hatt SA og utskrapning som jeg trodde var MA, men jeg tar kanskje feil..

Men om du har hatt en SA/MA så må du ha blødd, har du det? Det er ikke snakk om bare noen dråper blod, men du blør ordentlig sånn som ved mensen, gjerne med klumper. Jeg hadde veeeeeeldig vondt 1 gang, men 2 gang var det som en vanlig mens... som bare hadde vært forsinket om jeg ikke hadde visst jeg var gravid;o)

Og så lurte jeg på det med HCG nivået.. Etter en sa tar det ca 6 uker før det er ute av kroppen.

Skrevet

Har tatt flere slike tester. Man tar en blodprøve, venter 2-3 dager og tar en til. Hva verdiene lå på var visst ikke viktig. Det viktigste var at hcg verdien steg fra 1. til 2. gang. Har de synket, har man abortert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...