Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jenta mi er litt over 4 mnd, og jeg lurer på hvordan jeg skal gi henne grøt....Før melken eller etter??Hvor mye skal jeg gi??? Hvis jeg skal gi henne fruktpure eller lignende, kan jeg gi det samme dag som jeg har gitt grøt?? Må jeg varme opp fruktpure?? er vanskelig for meg, dette her!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 I starten gir man jo ikke så mye. Men det man kan se etter er om babyen liker det eller ei. Liker hun ikke grøt, gi henne det først, så melk. Det sa HS til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå