3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Det er en kjøretur på 3-4 timer fra oss til Kristiansand. Skal på butikken nå og kjøpe inn litt mat og godt vi kan ha i bilen, og kanskje som niste i parken på dagen i morgen. Blir fort veldig dyrt, og sikkert mye venting om man skal spise på restaurantene der inne flere ganger... Får ikke hotellrommet vårt før kl 16 på ettermiddagen..
mamma06og 10 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 hihi vi skal også til dyrepareken, reiser fra bryne da så er ett lite stykke. skal på kaptein sabeltann show på kvelden, skal dere også det eller ?
Pærefrø Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 ÅH....så heldige dere er. Jeg ville også til helgen, men da skulle mannen holde utdrikkingslag.....så vi skal ta det til uka.....bor bare 45 min unna dyreparken da....hehe.....
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 ja vi skal også det i morgen kveld ja! gleder oss masse! gutten vår på nesten 4 år høre på sabeltann cd på kvelene når han legger seg, og ligger og synger høyt.... hehe.. morro! snuppa på 2,5 år snakker også mye om "sabetann"... vi skal no på dyreparken hotell en natt og i parken igjen på fredagen før vi reiser hjem. regner med å reiser herfra seinest kl 7 i morgen tidlig, for å bruke meste av dagen i morgen i parken også..
Storebror & Lillesøster Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Vi skal også torsdag og/eller fredag hadde tenkt ogovernatte på hytta der borte,men ser dårlig ut med været,er det meldt opphold i morgen?
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2007 nei det er meldt regn både torsdag og fredag.... litt trist.. håpe ikke det blir så ille... vi får ta med oss regntøy!
mamma06og 10 Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 typisk at det regner ja. hehe min forstår jo ingenting av det vi skal ut på, han er bare 8 mnd, men det gjør ingenting vi har nødt å komme oss ut på noe
Storebror & Lillesøster Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 min er 6 mnd,men stedatra er på ferie her så vi må finne på noe,og om det ikke snart blir sommer ¨så får vi ta noen turer i badeland.
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2007 ok. men dyreparken og sabeltann er morro for voksne også det !!!!!!!! blir nok bra uansett vær =) he,he... kanskje vi sees uten å vite det =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå