1+1=3 :) Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Er det vanlig at slimproppen kan gå såpass tidlig og hva betyr i såfall det? Blir veldig takknemlig hvis noen kan dele erfaringer på området med meg.
*3barns mamma* Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 heisann. snakket med jordmor om slimproppen i går. hun sa at det er ikke alle den går på men det er en brunlig klump som er så seig at du nesten må dra den ut når den kommer,så du ville merke ganske godt hvis den gikk. det er en propp som har blitt låge gjennom heile svangerskapet og kan være litt lignene sånn du har når du har mensen med gjerne blodspor i. tror ikke selv den kan gå så tidlig men man vet aldri. du kan sjekke hos neste kontroll du har:)
1+1=3 :) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Tusen takk for svar. Nå ble jeg roligere.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 slimproppen min gikk i uke 32 å den var blank med litt hvitt i å seig som bare d...d var jordmor som tok den med seg ut etter å ha undersøkt meg pågrunn av rier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå