Gå til innhold

jeeeg sliiter!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt ufattelig hvor tungt det er å være overvektig! det sliter skikkelig på meg! jeg blir deppresiv og har ikke lyst å gjøre noe utenom å spise noe....:-( dette er ikke bra for hverken meg eller barna!

jeg blir dårlig hver gan jeg finnr meg i en situasjon at jeg trøkker innpå mye mat, godterier, potetgull og brus.....fisj jeg blir kvalm av meg!

jeg ser meg i speilet og den personen som er der er sannelig ikke meg! inni meg er jo jeg tynn! tynn og flott som får på meg de klærne jeg selv vil.....huff jeg smiler utad..men jeg gråter inni meg!

allt snudde seg på hodet da jeg fikk størsta.....jeg la på meg mye i svangerskapet....gikk ned mye rett etterpå...men så kom de snikende kiloene....og det var mange av dem....satt jo mest bare hjemme...følte alle så styggt på meg pga vekta og at jeg var så ung...:-(

veel...da hun var 2 år klarte jeg å gå ned kjempemye...var skikkelig flink..trena spiste sunnt...osv osv.....og det var så lett.....kansje litt for lett? for sakte men sikkert kom kiloene på igjen...."for om jeg spiser dette nå...så trener jeg jo bare 10 min lenger" og det er ikke rett holdning.....

så ble jeg gravid med minsta hun er nå nesten 9mnd....

jeg gikk ikke opp mye i svangerskapet...stolt som jeg var at jeg klarte å holde meg sunn da.....

men da hun kom til bydde det på problemer.....hun spiste nesten ikke....mye slit med mating....så jeg ble nok en gang nesten fange i mit hjem.....amminga ble det bråstopp på da jeg ble syk i noen dager...:-( og det var ingen motivasjon iallefall..:-(

så nå sitter jeg her....etter nylig samlivsbrudd etter over 7år sammen og 2 barn....spiser og er hjemme.....jeg har ca 30kg for mye,.....og jeg blir deppa bare tanken!!!! jeg gråter til og med i beina mine....men det synes ikke....

tror jeg har bestemt meg 80ganger siste mnd for at nå er det nok spising......men neida...den viljestyrken ser ut til å forlatt meg...:-(

i dag er jeg bestemt!!!! og jeg er bestemt på at dette er siste "førstedagen-bestemt" jeg skal ikke tilbake i gamle vaner! jeg skal like epler og appelsiner....jeg SKAL velge knekkebrød forran brød....no more potatos....og iallefall ingen sauser som er feite!

jeg blir kvalm av min egen livsstil!!!! og den hindrer meg i å leve!

jeg er lei av å føle meg feit å stygg....bare for mat liksom....som og gjør at pengene forsvinner fortere enn med mindre mat......

nei sannelig meg rett!!! nå er det VIRKELIG nok!!!!!!!!!

JEG ER SUNN-SUNN-SUNN!!!!!!!!!!!!!!!!

for i meg selv er jeg jo det....bare henda munnen og øynene som er så himla vanskelige å samarbeide meg!!!! je og den viljestyrken som pakka kofferten for noen år siden.......men den driter jeg i nå! for jeg skal ordne meg ny jeg!!!!

så det så!!!!! dette er første dagen i resten av mitt liv som tynn å flott!!!!!! og ikke minst sunn for både meg og mine barn!!!!!!!!

gi meg styrke damer!!!!!!!!! for det trenger jeg virkelig!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sender deg nesten all styrken jeg har..ikke alt da for jeg skal slanke meg selv også:P

er som du og blir kvalm av min egen livsstil..men nå skal jeg spise sundt og begynne å gå tur hver dag, målet mitt er at jeg skal bli sprek nok til å bli med pappan min på fjelltur på senhøsten:)

lykke til:)

Skrevet

takk takk:-) og masse lykke til til deg også:-)

oi fjelltur ja.......det hadde ikke vært dumt nei........jeg vil kunne løpe uten disse-mage.....lære jentene å slå jul....for jeg kan men kan ikke samtidig......jæ'''''' dissemage!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...