Karianne W Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg gikk en hel dag med vondt i magen. Var på do tusenvis av ganger men fikk ingenting ut.... Da jeg la meg tenkte jeg ikke på at dette kunne være fødsel i det hele tatt fordi det var så annerledes enn sist gang. Jeg våknet i 1 tiden og ville på do igjen... Etter ca 30 min ringte jeg føden og ba om å få komme inn for å få klyster.... Vi pakket storesøster i bilen og kjørte til farmor og farfar. Da vi parkerte utenfor sykehuset var det så vondt at jeg ikke kunne stå på beinene. Det var da det gikk opp for meg, at dette kanskje var fødsel. Jeg fikk en jordmor jeg hadde hatt på en av de andre turene mine til sykehuset. Hun sjekket meg og det var nesten 5 cm åpning. Så bar det inn på en fødestue og 2,5 time senere lå verdens nydeligste gutt på brystet mitt. Jeg hadde lystgass under hele fødselen og jeg følte dette hjalp veldig. Jordmoren var veldig rolig, hun tok meg på alvor når jeg sa noe og hun hjalp til med å puste.... Jeg fikk en helt annen fødselsopplevelse denne gangen. En positiv en!
Fabelaktiv Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Så bra!! Jøye meg så moro da.. at du drar dit for å få klyster men får en gutt istedet.. det syns jeg høres ut som en bra deal gratulerer og kos deg masse
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer med gutten og en flott fødsel! Ønsker dere lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå