ditte&malusken&lillebror Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Hvordan er det egentlig? Er det tungt og knotete og vanskelig å få til (tenker ikke på små reisertriller altså)? Er bare meg og lille som skal reise. Hvordan pakker dere den inn? Mange som har fått vognen ødelagt?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Hei =) Jeg dro med meg min Emmaljunga vogn(stor) til Brasil jeg Pakket den inn i en diger pose du får på flyplassen, det gikk kjempe fint og den ble ikke ødelagt, hadde den med meg hjem igjen oxo =) Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 tips å ta vare på posen når du kommer frem, ikke alltid man får poser i utlandet. Vi fikk ikke pose her i norge, og vognen ble ødelagt....:-( vi fløy sas, de erstatter uten å blunke, fikk skaderapport og tok med vognen til en forhandler. Norwegian erstatter ikke!!
fox`y Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 jeg hadde me meg bag vogna da jeg dro til newcastle,gikk kjempe fint.pakket den i pose..ble ikke ødelagt..reiste med norwegian jeg da:D
2 gutter og 1 jente Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 norwegian erstatter da....jeg har faatt oedelagt baggasje erstattet 2 ganger av norwegian
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 ja de erstatter bagasjen, men IKKE vogn som får skader. Tror til og med de krever at du skriver under på at du sender vognen på eget ansvar
Canari Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Har reist med SAS og måtte da dele emmaljungavogna i to deler, dvs. en pose til understellet og en til resten. Du får nok hjelp på flyplassen, går som spesiabagasje.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Sendte nettopp min Teutonia med Wideroe, gikk helt fint det Pakken den i en sånn stor pose, og lempet den på båndet... Vogna kan ikke deles i to deler, så de måtte pent ta den som den var
storesøster og lillebror Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 D som er viktig å huske på er å ikke pakke full vognen m div baggasje. Sambo jobber på flyplass, lemper baggasje, og har sendt en hel drøss m barnevogner som har vært fulle av alt mulig rart. De blir tungel, og de blir ikke tatt i m silkehansker. Har selv sendt vogn flere ganger uten problem. Men siste gang strevde jeg litt. Reiste fra Gardermoen med lillemor alene, måtte legge henne på gulvet mens jeg pakket vogna inn i posen. Ingen hjelp å få...
ditte&malusken&lillebror Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2007 Uff.. kanskje jeg ikke tar med barnevognen.. høres nesten ikke ut som om det er verdt bryet.... skal reise med norwegian og... men tusen takk for svar allesammen:)
selfangerkjerringa Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Nei, det stemmer ikke. Jeg har flydd med vogn hos tre forskjellige flyselskaper i år, Norwegian krever ikke at du signerer på at du tar med vogna på eget ansvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå