Gå til innhold

ABSTINENS!! Bare meg?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har ikke vært inne på DiB siden mandag...herregud tenk på alt jeg har gått glipp av...

Storkoser meg på DiB, men når det endelig er fint vær Må jeg jo ut med unga!!

Er det bare jeg som føler det sånn...MÅ inn å sjekke hva som har skjedd i løpet av dagen...

Ler...har blitt bitt!!!

Dere andre som bor på østlandet..vi må ut i dag igjen å nyte det fine været...før det igjen skal bli regn!! Men hva med DiB!?!?

Og dere med Laptop...urettferdig!!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... ja vi må ut, det er jo fint vær!!!!!!!!!!!1

har laptop, men det blir så gjenskinn at jeg ikke ser noe ute... så ingen idee å ta den med ut.. må nok bare klare meg uten did nen timer i dag...

også skal vi jo bort i morgen og fredag, så da må jeg klare meg uten da også.... hehe.. men er nok verdt det, skal jo i dyreparken og se sabeltann og greier.

Skrevet

Småabstinenser ja... :) Men det går som regel greit å la være å logge seg på på kvelden, ferier og ellers når det ikke passer... :)

Men, jeg tenker jo på Dib, og skulle gjerne vært inne en tur innimellom når det ikke passer også... He, he. Er det mulig sier jeg :)

Skrevet

Dere går iallefall ikke ut å danser en regndans!

For i morgen drar vi til østlandet, og jeg unner barna fint vær når vi er på tusenfryd på fredag!!!!! -Men i følge værvaslet ser det dårlig ut:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...