Gå til innhold

Noen som vil tippe hva det blir?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ultralyd i dag:)

 

Mine symptomer så langt:

 

Småkvalm uggen 24/7 fra ca uke 8-13

Veldig trøtt

Veldig søthunger

Ikke lyst på kjøtt i det hele tatt

Har nesten ikke lagt på meg

Masse kviser på rygg og nese og armer (irriterende)

Ikke spesielt humørsyk.

Hjertelyd uke 14 var 148, uke 17 var 153.

 

Kommende tante og mormor tror det blir jente (men er nok mest ønsketenking fra dem...hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil jeg vil!!!Tipper en gutte bebis ;) HØres nesten ut som meg..og jeg skal få gutt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...