anonymus 2 små Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Skal på ultralyd i dag:) Mine symptomer så langt: Småkvalm uggen 24/7 fra ca uke 8-13 Veldig trøtt Veldig søthunger Ikke lyst på kjøtt i det hele tatt Har nesten ikke lagt på meg Masse kviser på rygg og nese og armer (irriterende) Ikke spesielt humørsyk. Hjertelyd uke 14 var 148, uke 17 var 153. Kommende tante og mormor tror det blir jente (men er nok mest ønsketenking fra dem...hehe)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 jeg vil jeg vil!!!Tipper en gutte bebis HØres nesten ut som meg..og jeg skal få gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå