1kar&1møy&meg™ Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 har mine inni vinduene og det ser absolutt best ut også!
Turid Laila Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Inni karmen ville jeg tro. Inni vinduet vil vel bli litt vanskelig å få til? sånn bokstavelig talt klarte ikke dy meg
Turid Laila Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Hehe inni karmen og forsåvidt, men på innsiden blir vel riktig
sweet dreaming Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 har mine utenpå, deter penest. Naboen har de inni og de er akkurat hakket for smale så det er en glippe på hver side. men om du er så heldig å finne noen som passer akkurat så er det sikkert greit. På butikken jeg kjøpte mine anbefalte de utenpå hvis man ikke skulle ha annen gardin i tilegg. Mine gjør seg fint utenpå i alle fall, er glad jeg valgte det. Mindre styr når man skal åpne vinduet også.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Ja,der sa du noe...Kanskje lurt å ha de utenfor karmen ang.å åpne vinduet..
Storebror & Lillesøster Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Jeg syntes inne er penest og mest praktisk,for om du skal åpne vinduet så følger den med,mens på den andre måten så vil du hele tiden dunke borti liftardinet når du åpner vinduet,blir sikkert dårlig i festene etterhvert også da.
Kamomille Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 har de inni kamen og synes abolutt det er penest:) Fikk anbefalt det av butikken også, men det er sikkert en smakssak. kommer også helt ann på hva slags vindu du har og hvordan det åpnes Festet til gardinene er skrudd i karmen - altså ikke i selve vinduet. Mine er sydd etter mål på vinduet vårt, så de passe helt inn i karmen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå