Mamma`n til en av hver :-) Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg skal i bryllup og venter selvfølgelig menstruasjon akkurat da, litt kjedelig da jeg blir dårlig de første dagene. Er det mulig å hoppe over menstruasjonen ved å fortsette videre på nytt brett med en gang siste pille på dette brettet er tatt? Funker det?
NyttNick Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Før pleide jeg å gå rett over på ett nytt brett,men nå virker det ikke mer ..Nå blør jeg selv om det ikke er så mye ... Du kan få primolut hos legen..Det er piller som utsetter mensen.
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 ja det går bra. men skal ikke gjøres for ofte... har du 21 piller begynner du bare på nytt brett, har du 28 piller lar du være å ta de siste store hvite sukkerpillene og bbegynner på nytt brett.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Jeg gikk på trionetta før. Når jeg ville utsette mensen tok jeg kun de gule pillene. Altså, ble ferdig med brettet også fortsatte jeg kun på de gule pillene. Også fikk jeg mensen igjen når jeg var ferdig med de : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå