mamman til M&M Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 flere som går hjemme, tenkt til å gå hjemme etter at permisjonen er slutt??:)bare leve på barnetrygd og kontantstøtte og lønnen til sin kjære??:)vil bare høre litt erfaringer..har selv ei snuppe på 6mnd og skal egentlig begynne i jobb i desember..men synes dette er alt for tidlig, kunn 10mnd..blir trangt økonomisk, pappan har utbetalt cirka 20000kr i mnd..men synes likevel det er verdt det..vil ha henne i barnehage august neste år:) har også ei datter på 4 år,hun går fulltid i barnehage...håper at mange kan svare litt.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Spørsmål om du gjør dette for barnett ditt eller du er bare lat og vil ikke i arbeid.....
=)mamsen=) Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Skulle gjerne vært hjemme til han var 1,5- 2 år men jeg tror ikke vi har råd til det. mannen min har også ca 20000 utbetalt, men det koster å ha barn.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Herregud, hva er det med disse sure anonyme??? Litt lite søvn, kanskje? En venninne sa at hun syntes det var lettere å sende babyen i barnehagen da hun var et par måneder eldre enn ett år, og anbefalte meg å ta litt ekstra permisjon uten lønn. Vi har råd til det, men vi får se.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Jeg skjønner godt at du synes det er tidlig at barnet ditt skal begynne i barnehage når han bare er 10 mnd!! Jeg har også tenkt å ta lenger permisjon pga dette.. Jobber i barnehage hvor vi har hatt barn i denne alderen, og etter min mening får ikke disse barna så mye ut av gå i barnehage heller...Bedre å være litt lenger hjemme med mamma..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Jeg vil også gå hjemme litt lenger, syntes det er for tidlig å sende i bhg. før hun er 1 år, vil gjerne være hjemme med henne til hun er 1,5 år ca. Men nå er jeg så "heldig" at vi fikk avslag på bhg.søknaden (måtte nesten søke, jobben vil veldig gjerne ha meg tilbake), men når vi fikk avslag så har jeg jo ikke noe valg... det var jo synd...
Kose-KU Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Ja, veldig irriterende med sure anonyme. Kanskje bare misunelig på de som har muligheten til å være hjemme lenger? Jeg blir hjemme med henne minst et ekstra år. Synes det er for tidlig med barnehage, og mener at kvaliteten på noen barnehager ikke er god nok heller.
suseduse Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 jeg skal også gå hjemme et år til, men må jobbe bittelitt ved siden av.. blir 2 lørdager pluss 6 kvelder i mnd.. ellers hadde vi ikke hatt råd..
mamman til M&M Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2007 takk for mange svar..tenkte å sende henne i barnehage august 2008 jeg da....så da er hun 1 1/2 år..synes dette er akkurat passe egentlig..tenkte også på å jobbe litt lørdager...men da må jeg finne meg en annen jobb ekstra i tillegg til den jeg har nå...for der er det bare dagtid og sene kvelder..ble litt letta nå, for nå tror jeg faktisk at jeg har bestemt meg helt sikkert for å gå hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå