Gå til innhold

ang gå hjemme etter at permisjonen er slutt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som går hjemme, tenkt til å gå hjemme etter at permisjonen er slutt??:)bare leve på barnetrygd og kontantstøtte og lønnen til sin kjære??:)vil bare høre litt erfaringer..har selv ei snuppe på 6mnd og skal egentlig begynne i jobb i desember..men synes dette er alt for tidlig, kunn 10mnd..blir trangt økonomisk, pappan har utbetalt cirka 20000kr i mnd..men synes likevel det er verdt det..vil ha henne i barnehage august neste år:) har også ei datter på 4 år,hun går fulltid i barnehage...håper at mange kan svare litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går hjemme med min datter ... men jobber litt som dagmamma (hvit) i tillegg ... er jo selvfølgelig mindre penger i mnd enn før - men vi klarer oss aldeles utmerket for det ...

Skrevet

Hei. Har en sønn på 15 mnd, han begynner i b.hage i midten av aug og da har jeg hatt ulønnet perm i 6 mnd.

Syntes det har gått greit med økonomien egentlig. Selvfølgelig har vi måttet tenke oss litt om før vi kjøper ting, men har mat på bordet, tak over hodet og godis i helgene (hehe). Blir til at vi venter med å kjøpe ting vi egentlig ikke trenger akkurat nå.

Nå er det bare 3 uker igjen til han begynner i barnehagen og nå føler jeg at både lillegutt og jeg er klare for andre innspill (følte ikke at vi var klare når permisjonen var ferdig).

Skrevet

akkurat sånn har jeg tenkt til og...for da er ho 1 1/2 år og da synes jeg det er akkurat passe til at ho begynner i barnehagen...tiden flyr så altfor fort..hadde du fast jobb??var det bare til å søke??:) er litt usikker på rettighetene jeg har...

Skrevet

Ja, har fast jobb. Dro innom jobben og fylte ut søknad, som ble godkjent mens jeg sto der. Du har rett på 1 års ulønnet mammapermisjon etter din lønnet permisjon er over.

Ja, tiden flyr så alt for fort. Er kjempe glad for at jeg tok ekstra permisjon : )

Skrevet

åhh takk for svar:) føler meg ikke klar i det heletatt...og ukjente dagmammaer er liksom helt uaktuelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...