Gå til innhold

Uff, sliter litt nå!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg hadde veldig lyst på 3 barn, men nå som jeg venter på at mensen ikke skal komme håper jeg den kommer.

Tenker masse på alt ansvaret med 3 barn og på hvor greitt vi har det nå med våre 2 små.

Håper ikke det er for sent å være etterpåklok.......

Men samtidig vet jeg at jeg kanskje med tider og stunder kommer til å få lyst på en til.....

Skikkelig dilemma. Egentlig er det ikke et dilemma. Naturen bestemmer jo selv om vi har truffet el ikke når det gjelder eggløsning.

Kommer det en til, så kommer det. Og jeg vet vi blir fornøyd og glade for det. Men akkurat her og nå er jeg veldig fornøyd med tingenes tilstand.

 

Måtte bare få det ut et sted - Takk for at du gadd å lese!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok en mening med alt. Er du gravid, så skal det vel være sånn.....Men håper at du klarer å være glad samme hva som skjer:)

Lykke til =)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...