lykke8:) Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Og vet ikke om jeg skal vente på en SA nå. Spiren var 6mm lang, stemmer med mine 6+3 og hjertet slo. Men det slo ganske sakte bare 120 slag i men da jeg var hos legen. Er det noe håp? Har jo lest om andre som har slike funn og der det har endt i SA. Har hatt en så god følelse denne gangen men nå er jeg bare lei meg.
skifer Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Men hva sa legen da Lykke? Det er jo normalt med 120 til 160 slag i minuttet,så vidt jeg vet, kan ikke skjønne at det ikke skulle gå bra pga det,selv om det er i nederste del av skalaen,den lå jo hvertfall ikke under og det er jo positivt,får håpe det får litt mer fart på seg og at alt går bra. Skjønner jo godt du blir nervøs om du har hørt at det har gått galt for andre med litt roligere hjerteslag,selv har jeg aldri hørt om det før om det er noen trøst Lykke til hvertfall..((((klemme på lykke)))) Klem fra Skifer.
lykke8:) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Han sa det helt klart kan gå bra men at det er en større sjanse for abort. Men det er jo tidlig enna. Spiren har vokst slikt den skal og det er jo en trøst. Begynner jeg å blø vet jeg jo hva som skjer. Skal være obs på at svangerskapssympomene ikke blir borte. Hvis jeg er i tvil kunne jeg bestille en ex UL på Volvat. Han drar på ferie og jeg skal tilbake dit først om 4 uker. Men håpet er lysegrønnt ikke sant. Skal "nyte" kvalmen så lenge det går.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Håpet er viktig, det må du ikke miste ). 120 er innenfor normalen, og mye skjer av vekst og forandring på kort tid nå. Jeg håper og tror dette skal gå fint jeg,og sender mine beste ønsker ! Klem fra
Modesty Blaise Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har stor tro på dette forsøket jeg Lykke!! Og tro og håp er det viktigste som du sier. Jeg krysser fingrene frem til neste UL. Klem
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Kjære lykke7, jeg tror og håper at dette skal gå bra. Godt å se liv på ul, og 120 slag i minuttet er vel bra...!? Jeg var selv på ul i uke 7-8 og fosteret hadde da 120 slag i minuttet, noe gynekologen sa var veldig bra så tidlig. Dessverre endte det med ma, men det hadde nok ikke noe med pulsen å gjøre. Stor klem og lykkeønskninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå