monica77 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Vist fødselen starter no og eg så forkjøla og nedsylta,åssen i alle dager skal eg orke og ha krefter til å klare fødselen?
Gjest Ut på tur Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Du behøver ikke bekymre deg så veldig mye. Kroppen din er sånn laga at fødselen mest sannsynlig ikke starter før du er frisk igjen Og du har jo lenge igjen til termin så det er nok ingen fare Slapp av og bli frisk. Lad batteriene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå