Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Han er 2 mnd og har hele tiden sovet igjennom natten uten å våkne(ca 00.00-06.00) . Så har han fått mat og sovet noen timer igjen. Nå har han begynt å våkne på natten, og han sovner ikke igjen. Jeg må stå opp å gynge han for at han skal sovne.... noen tips?? Blir sliten av dette jeg!!!
Turid Laila Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Kanskje han vil ha litt mat på natta? Eller smokken? Min gutt er bare tre uker da, men han får mat en gang om natta. Han spiser ikke mye eller lenge, og trenger heller ikke rape. Han sovner ved puppen etter 5-10 min.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Han får mat,men sovner ikke igjen etter det. Vil ikke ha smokk...
Turid Laila Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Hva om du holder han våken litt mer på dagen da? Jeg merker stor forskjell på om han har vært mye våken på dagen, da sover han lenge om kvelden og bedre om natta.
Fia tobarnsmor Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Må innrømme at jeg ikke synes veldig synd på deg:-) Min baby på 5 uker spiser hver 2. eller 3. time døgnet rundt. Iblant sovner han med en gang han er feridg, iblant er han lys våken. Jeg lar han ligge i senga si så lenge han ikke gråter. Prøver med smokken, bæring,byssing, legger han opp til meg osv. Han er ofte våken en time før han sovner igjen når han først er så våken...
Helene <3 Sarah Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Det er vel kanskje litt i tidligste laget å begynne med vekking om dagen/holde baby våken når de bare er 2mnd. Han er så liten enda, og må finne sin egen rytme før vi klusser med den. Bare følg så smått de kveldsrutiner dere ønsker å ha, så vil det jo gå seg til.. Forresten, ikke slå på lys eller noen ting når han våkner om natten.. er det mørkt og stille = natt
Turid Laila Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tenkte ikke på å vekke han da bare ha våkentidene på dagen litt lenger om det er mulig. Med kos og prating og sånt. Det gjør jeg i allefall, og han sovner ofte i fanget mitt og da vekker jeg han jo ikke igjen...
Helene <3 Sarah Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Hehe, ok.. Da leste jeg litt mer i hva du skreiv enn jeg skulle ha gjort kanskje.. Hørtes bare så grovt ut å prøve og tvinge en 2mnd gammel baby til å være våken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå