monyh Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 I natt har jeg lekket to ganger. Våknet begge gangene at det rant,kjente nesten ut som jeg tisset litt på meg, men dette kom ut av kjeden da. Er fostervannet helt blankt? det som kom var litt tykt og litt gulaktig på en måte(litt vanskelig å forklare men). Noen som veit hva dette kan være?? Håper det:=)
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 kan det være slimproppen?? tror fostervann skal skal være blankt ja..
dama Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 husker at jeg trodde vannet gikk en gang.. jeg sto opp av senga og det rant nedover beina mine.. fikk høre at på slutten av svangerskapet så blir utfloden veldig tynn og kan "renne" på den måten
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 ok. da kan det jo være bare utflod som hun under her skriver.. eller det kan være litt begynnelse på slimpropp... den kan jo gå flere uker før babyen fødes... du har faktisk termin på bursdagen til gutten vår du da.. han blir 4 år!!!! hehe.. jeg hadde termin med han 30.7 da...
Pysa Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 fostervann er verken tykt eller gulaktig. høres mer ut som slimproppen, ja. men det kan jo muligens være en kombinasjon, siden det renner sånn. hvis du lekker fostervann, merker du det ganske fort. da ringer du sykehuset og ber om en kontroll. de vil sette deg i gang i løpet av to døgn om ikke ting starter av seg selv. lykke til!
monyh Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2007 Takk for svar:=) Det er vel kanskje slimproppen eller tynn utflod ja. Men slimproppen kommer vel ikke to ganger? hehe... Jeg har null tegn til rier så da var det sikkert ikke vannet iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå