Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å test positivt 6 daga før ikm??? det har nemli eg gjort, å det åsså me 2 testa 2 daga etter kvarandre. den eine testen vært positivt kryss så å sei før d kom strek i kontrolluka:D:D klarte d på første forsøk sist, hadde MA i 31.mai i uke 13, å sett no me positiv test igjen:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,d e muli ja.

du e en av dæm som produsere my hcg,da må æ bare gratuler dæ da:)

håpe d går likar den her gangen,klæm fra ei som e gravid:)

Skrevet

satsa på at d går likar den hær gangen ja, å at d e posiivt å produser mye hcg. ...å klæm telbake t deg;)

Skrevet

Hvilken test brukte du? :) er seks dager til IKM i morgen, og jeg tror ikke jeg klarer å vente lengre :)

Skrevet

brukte QR 2 pk...står på at den kan brukes i opptel 3 daga før ikm, men den funka fint 6 daga før tel meg:D:D

lykke tel;)

Skrevet

HURRA, Gratulerer så mye.

Skrevet

sorry, va ikke QR eg bruka, men clear blue...så d da eg va på bade no...brukte QR sist. takk for gratulasjon:D:D

Skrevet

Gratulerer! :)

Tvillinger kanskje?? (gir ofte raskere hCG stigning...)

Skrevet

hehe...hadde vært nå ja:D:D spesielt siden d ikke e så alt for lenge siden vi kjøpte leiligheta, å di som hadde den før oss måtte selg fordi di venta tvillinga. får bare vent å se:D:D bare den eller di hold seg fast dær di e:D sa jo tel samboern da vi mista sist at neste gang så fikk han fiks tvillinga, sånn at vi iallefall klarte å behold den eine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...