Gå til innhold

Gravstøtten ble satt opp i ferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag kom vi hjem etter et fantastisk cruise i Baltikum. Tirsdag var vi på graven til vår sønn, hvor en nydelig gravstøtte var kommet opp. Minnene og følelesene under det siste svangerskapet og fødselen er tilbake, og jeg har vanskelig for se for meg et nytt svangerskap. Jeg er bare så fryktelig trist og lei meg. Om en uke skulle jeg også hatt termin. Vet ikke om jeg orker å prøve helhjertet denne pp. EL er rett rundt hjørnet. Begynte med EL-testing mandag, men synes dette er frustrerende og slitsomt. Har lyst til å legge hele prosjektet på is, men vi ønsker oss jo så veldig et barn til.

Denne gangen var jeg desuten helt sikker på at noe var på gang, Men, på IKM kom tanta, og det til gangs... Blødde som ei sil i 8 dager , og jeg bruker bare ha besøk av TR 3-4 dager. De første dagene var det masse "klumper", og jeg har blødd igjennom det ene bindet etter det andre. Jeg er ganske overbevist om at det var noe, men det hjelper jo så lite. Nå etter 10 dager virker det endelig som det har stoppet. Kanskje er hverken kropp eller sjel helt klar for et nytt svangerskap ennå. Jeg vet ikke jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare gi deg en klem jeg.

Skifer

Skrevet

En klem sendes fra meg også :o)

Skrevet

Huff. En stor klem sendes fra meg også. Om du ikke føler deg klar denne pp'en, har du ingen "plikt" å sette i gang. La hode og kroppen din få hvile litt, og så er du kanskje i litt bedre form til neste pp. Om ikke, så vent enda litt. Ikke "stress". Masse lykke til, og håper du får en ny og sterk spire snart :)

Klem

Skrevet

Takk for gode klemmer jenter! Var skikkelig nedfor i går, men etter å ha vært på grava og plantet, føltes alt litt bedre. Jeg har også lagt bort alt av EL-tester. Nå skal jeg bare kose meg med kjærsten min og nyte resten av ferien, også får vi ta ting som de kommer! Ha fortsatt god sommer!

Stor klem

Skrevet

Føler virkelig med deg så gla`.

Utrolig tøft det du har vært igjennom, så det er ikke noe rart at følelsene dine er som de er. Det er viktig å ta seg tid til å sørge.

Prøv å kose dere du og kjæresten din, og ta det litt som det kommer en periode fremover, det tror jeg er lurt.

Håper en ny spire snart klorer seg fast igjen om litt, så du kan få glede deg over det store underet igjen.

Stor, varm klem fra

Skrevet

Tøffe tak!!!!

Vil bare sende deg en stor varm klem!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...