_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Dagene går fort nå))) Til Mandag skal jeg på ul, gleder meg masse til og så lille nurket:))))
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Yohoo!! Jeg synes også at dette går kjempefort!! Har 137 dager igjen jeg nå!
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Jeg er nede i 87, syns det går lynfort nå etter jeg kom under 100. skal jo snart inn på 3. trimester jo....!
jente08&jente2010<3 Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 snart på 150 jeg også:)hehe...begynner å merke nedgang da man går under 180 syns jeg:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Oh jeg har 98 dager igjen:O wæææ. hvor blir det av tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå