Gå til innhold

Jippi:)))))) 150 dager igjen til termin:)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagene går fort nå:))))

Til Mandag skal jeg på ul, gleder meg masse til og så lille nurket:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... så morro!!!

Skrevet

Så gøy med ul da:o)))) Har bare en dag igjen, jeg....og her går IKKE dagene særlig fort desverre...:o(

Skrevet

svigerinna mi som har termin tirsdag om en uke synes heller ikke dagene går fort... hun har hatt murringer i en uke, og proppen har gått... så hun bare venter hun nå...

Skrevet

Huff da Rutletutt, håper lille kommer snart da:)))

Sender deg litt fødestøv******************************************************************************************************************************************************'

Skrevet

Takk for det *suuuuger det til meg*.....har hatt mensesmerter, vonde tak og kynnere i flere uker nå....men det blir aldri til noe mer, så jeg har egentlig bare gitt opp, jeg nå;o/ Men fikk fem dager over termin sist, så jeg må vel regne med det samme denne gangen....håper bare jeg slipper å gå lenger enn fem dager over, for da blir det ikke gøy å være i hus med meg, nei;o)

Skrevet

hehe... skjønne at du er lei..

jeg gikk 10 dager over med førstemann. og andre kom på termindagen... var såååå forberedt på å gå over med henne også jeg.... skjønte ikke hva som skjedde da fødselen faktisk startet jeg...

Skrevet

Å dæven! Du har virkelig truffet jula! Er litt bekymret for det selv, for jeg fødet så lenge på overtid sist, men jeg har termin tidlig i des, så det er håp!

Skrevet

Håååper det blir sånn med meg også...at jeg får litt før jeg tror...i morgen hadde passet bra;o) Er like skuffet hver morgen jeg står opp og det ikke har skjedd noe i løpet av natten....selv om vannet gikk på formiddagen sist....;o)

Skrevet

Jeg hadde faktisk mens-termin samme dato sist jeg var gravid - mamma sin bursdag og alt;o) Men ble korrigert til 12.12 på ul og Tobias kom 17. Var veeeldig nervøs for at han skulle komme på julaften, ja;o)

Skrevet

Så moro!!! Litt misunnelig, ja... er vel litt over et år siden jeg var på ul :)

En av grunnene til at jeg lurer på om jeg faktisk aldri skal ha fler barn...; ikke oppleve å spenningen, se den lille på ul første gang osv...

Kos deg og nyt det :o)

Skrevet

Ja håper bare jeg slipper og føde på julaften, kan ikke gå glipp av mammas ribbe :P hehehehe

Men regner med og få "ny" termin til madag for jm synes magen min var så stor og hard i forhold til hvor langt jeg er på vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...