_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Dagene går fort nå))) Til Mandag skal jeg på ul, gleder meg masse til og så lille nurket:))))
*Rutletutt* Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Så gøy med ul da:o)))) Har bare en dag igjen, jeg....og her går IKKE dagene særlig fort desverre...(
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 svigerinna mi som har termin tirsdag om en uke synes heller ikke dagene går fort... hun har hatt murringer i en uke, og proppen har gått... så hun bare venter hun nå...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 Huff da Rutletutt, håper lille kommer snart da:))) Sender deg litt fødestøv******************************************************************************************************************************************************'
*Rutletutt* Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Takk for det *suuuuger det til meg*.....har hatt mensesmerter, vonde tak og kynnere i flere uker nå....men det blir aldri til noe mer, så jeg har egentlig bare gitt opp, jeg nå;o/ Men fikk fem dager over termin sist, så jeg må vel regne med det samme denne gangen....håper bare jeg slipper å gå lenger enn fem dager over, for da blir det ikke gøy å være i hus med meg, nei;o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 hehe... skjønne at du er lei.. jeg gikk 10 dager over med førstemann. og andre kom på termindagen... var såååå forberedt på å gå over med henne også jeg.... skjønte ikke hva som skjedde da fødselen faktisk startet jeg...
Stratos med 3 barn Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Å dæven! Du har virkelig truffet jula! Er litt bekymret for det selv, for jeg fødet så lenge på overtid sist, men jeg har termin tidlig i des, så det er håp!
*Rutletutt* Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Håååper det blir sånn med meg også...at jeg får litt før jeg tror...i morgen hadde passet bra;o) Er like skuffet hver morgen jeg står opp og det ikke har skjedd noe i løpet av natten....selv om vannet gikk på formiddagen sist....;o)
*Rutletutt* Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Jeg hadde faktisk mens-termin samme dato sist jeg var gravid - mamma sin bursdag og alt;o) Men ble korrigert til 12.12 på ul og Tobias kom 17. Var veeeldig nervøs for at han skulle komme på julaften, ja;o)
SnupsaTupsa Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 Så moro!!! Litt misunnelig, ja... er vel litt over et år siden jeg var på ul En av grunnene til at jeg lurer på om jeg faktisk aldri skal ha fler barn...; ikke oppleve å spenningen, se den lille på ul første gang osv... Kos deg og nyt det )
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. juli 2007 Ja håper bare jeg slipper og føde på julaften, kan ikke gå glipp av mammas ribbe hehehehe Men regner med og få "ny" termin til madag for jm synes magen min var så stor og hard i forhold til hvor langt jeg er på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå