majea Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 2 og et halvt år siden og jeg savner han så utrolig masse...At han ikke skulle få oppleve at jeg ble tvillingmamma nå i mai, barna mine får aldri oppleve den varme og gode mannen morfar var:-( Jeg tenker på han hver dag, pappa døde av kreft 51 år gammel, påskeaften 2005...natt til 26.mars...En liten føflekk var det det startet med...så urettferdig, pappa tok aldri solarium eller var ute i sola... Noen ganger føler jeg at jeg ikke klarer mer, jeg savner han så utrolig masse...Det gjør så vondt...Mamma er alene...Hun er fortsatt ung, bare 48 år...Men hun vil ikke ha noen ny mann...Pappa betydde alt for oss, han var så herlig....Ikke noe vondt i han... Åh, jeg vil se pappa igjen...Det var så fælt det året han fikk leve etter diagnosen...På slutten hadde han mye smerter og var kjempetynn... Jeg savner deg pappa og jeg er utrolig GLAD i deg...Vi sees en dag... Om jeg noen gang skal gifte meg, skal det bli i kirke der du er!! Gutta mine skal døpes der 16.september, da vet jeg at du er med.... Suss fra meg som savner deg, pappa....
snupp & mamma Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 jeg føler med deg i sorgen din. mistet mamman min for 2 mnd siden, og savnet er allerde umåtlig stort! mamma fikk heldigvis 5 mnd sammen med barnebarnet sitt, men så altfor lite synes jeg. hun døde 44 år gammel. forstår godt at du synes det er vondt at han ikke fikk oppleve tvillingene og deg som mor, det er jo det største i verden! jeg prøver å tenke på at mamma følger med og passer på oss, uansett hvor hun er. det hjelper litt. det viktigst er at barna dine ffremdeles har en morfar, og du må fortelle dem historien om morfor, og gå på besøk til morfar i hagen hans! lykke til videre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå