*Rutletutt* Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 De jeg har sett så langt er jo bare sånne brede, stygge stropper på....men jeg trenger en som er litt "finere". Skal i bryllup ikke så lenge etter jeg føder og skal ha på meg en kjole med spagettistropper....da er det lite lekkert med brede stropper under...
lille je Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Lindex har endel fine, og der de selger Triumph... Men de fleste har vel ganske brede stropper da.... Den jeg har som er "finest" kjøpte jeg på sånn barneutstyrsbutikk....
*Rutletutt* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Takk for tips, da skal jeg se etter på en sånn butikk - for har ikke sett det så langt i vanlige undertøysbutikker.....
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 jeg kjøpte noen fine, med spiler i på kappahl. var de jeg likte best faktisk! ikke så brede stropper heller.
*Rutletutt* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2007 Ok, Kapp Ahl har jeg faktisk ikke vært på - takk for tips:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå