Gå til innhold

god morgen jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag skal jeg gjøre ferdig bryllupsgreier... men dere; hjelp meg med salmer da. Vi skal ha tre salmer i vielsen, og det er ikke det at det er vanskelig å finne tre fine, men det er vanskelig å finne tre fine som alle kan. Kan dere hjelpe meg???

For de sakl jo inn i programmet for vielsen, og da måå jeg jo vite hvilke vi velger og det vil ha ferdig i dag..... hjelp meg litt da :-)

Også vet dere hva... dere vet Dailis, hun som er maskott her på siden hun også ;-), hun som bor på det fine stedet og som er så snill, dere vet hun vet dere, hun derre greie vet dere :-)))))

HUN HAR SAGT AT HUN VIL BAKE TULLEKAKEN FOR MEG!!!!!!

Tenk så fantastisk!!!! Og ikke nok med det, men Phantomet vårt har sagt at hun godt kan frakte kaken.... det er jentene sine det tenker jeg!!!! Snille og gode, også får brura det akkurat som a' vil - bortskjemte dritunge ;-)))))))

Jeg er glad i sjel og sinn!!

Men altså... de salmene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mårn lille venn!

Får du virkelig den deilige kuuule tullekaken - den på bildet????? Ikke rart du er glad og fornøyd!!! Hærlig! Tenk så snille jenter da, gitt!:-))

Salmer har jeg ikke snøring på, men vet at det finnes mange fine!

Ha en fin dag med bryllupsgreiene dine, Dritgrei! Jeg sitter nå her på jobb, jeg... (Ikke helt fornøyd med det..., men, men....)

Skrevet

det er kosleig å være på jobb når det er sommer.... for ting går litt saktere og alle er i feriemodus selvom de er på jobb.... det er fint! da får man jo gjort masse i rykk og napp.... så kan man slaraffe litt i ny og ne.

:-)

Ha en fin dag på jobben urtings!!!!

Tenk at jeg får det kaken!!! Det er så stas!!!!!

Skrevet

Takk for trøst, Dritgrei! Det trengte jeg..... :-)

Hvis det er den kaken på bildet som du hadde en link til, så skjønner jeg godt at det er STAS! Er det VIRKELIG den?

Skrevet

DET ER DEN:::: DET ER VIRKELIG DEN!!!!!

Skrevet

JØSS!!!!

Tidenes kuuuleste, mest humoristiske, alternative bryllupskake! Helmax for den som ikke vil ha en tradisjonell, og jeg er sikker på at den matcer brudeparet!

:-))

Skrevet

he he he he....

jeg ler!!!! Det blir artigst i verden!

Vi kan ikke ha en sånn hvit en med roser på i alle fall.... ;-)

Skrevet

Hei sveis!

Så flott!!!! Det blir jo helt supert, jeg gir meg helt over jeg - det e rutrolig hva som kommer ut av denne flotte siden vår!!! Dailis, du er jammen kjempegrei, og du må jo være et supertalent når det gjelder kakebaking - hva med et modenmammakakekurs? c",)

Skrevet

Ja hun er jammen meg grei! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kan vi ikke bake kaker med farger og stas til høsten!!! det hadde vært gøy, så kan vi drikke vin samtidig, da blir de sikkert kjempefine!!!!

:-)

Skrevet

God morgen ja og SÅ FANTASTISK AT DAILIS VIL HJELPE DEG!!! Hun er bare gull den dama:-))

Da må jeg nesten ta meg en tur ut og sniktitte litt på den......hihihi.....kanskje smugle inn en liten lapp med en morsom historie også........fniiiiis.............så gøy da!

Skrevet

Ja jammen er det fantastisk, jeg jubler inni meg i dag også jeg, og vi lo ganske godt i går da vi snakket om kaken, så du får snike deg innom å hilse på kaken, jeg tror du kommer til å smile i alle fall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...