Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 nå springer jeg rundt her hjemme å rydder å står i, i håp om at det er rier som så forsiktig er i gang...å tiiter litt innom BIM når jeg må sette meg ned å trekke pusten da. =) håpe håpe... hvis noen har noen tips til hva jeg kan finne på så bare kom med det =) sambo er på jobb, så får ikke prøvd meg på sex =( men skal da klare meg uten =) bare kom du lille jenta vår, mamma venter =) (litt dumt hvis det er falsk alarm nå, men har en happy følelse så må bare smile)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 takk takk =) blir svett jo, har hengt opp kler, satt på ny maskin, støsugd litt..og skal nå rydde kjøkkenet...kommer hun ikke i dag så har jeg hvertfall fått ryddet en del. =)
Fabelaktiv Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 hehe - aldri så galt at ikke det er godt for noe (ånei - nå følte jeg meg som en av de i den reklamen hvor de gulper opp ordtak etter ordtak - for dagbladet eller en annen avis...) Enenste jeg har trua på er det du holder på med nå da.. å ta seg ut litt fysisk.. stå på men ikke slit deg ut helt da
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 ja, di som får aviser i tryne, hehe. nei setter meg ned mellom hver ting jeg gjør så jeg får roet pulsen litt,hehe. så har jeg fått i meg litt mat og mye veske (så nå tisser jeg hele tiden)
Fabelaktiv Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 er ikke mye plass til blæra etterhvert nei - renner tvers igjennom.. lurer på om jeg noensinne kommer til å skjønne at ting er i gang... har kynnere dagen lang og menssmerter som kommer og går.. men håper ting blir tydeligere når ting er i gang sånn at jeg skjønner at det er på tide å pakke bagen (noen er treiiiiiige)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 du merker det nok...først vil du nok tro det er kynnere,men når de blir sterkere så er du nok ikke i tvil lenger skal du se. men ikke kjekt å lure...jeg er 2 gangs,men har alikevell vert usikker hver gang jeg har hatt kynnere som er litt vondere enn vanlig..
Fabelaktiv Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 også 2.gangs men tok keisersnitt i uke 36 oghadde aldri en kynner før den tid ble forsøk satt igang så jeg hadde jo rier i 6 timer. men de var jo som sterke menssmerter.. fikk aldri pressveer.. jaja.. regner med jeg skjønner det.. hehe lykke til i dag iallefall og hold oss informert - håper du blir mor til 2 i dag da
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 da har jeg vert inne for en sjekk (har ikke så vondt,men fødte fort sist gang) har uregelmessige rier og litt åpning, så da er det bare å finne noe mer å rydde, hehe.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Hei! du trenger ikke samboeren din for å ha sex vettu. er ikke bare sæden som setter i gang fødsel, orgasme gir vel så mye rier! så en liten omgang med deg selv for fødselens skyld burde gi fortgang på sakene =)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 ja det kan jeg jo prøve =) så får han ta i ett tak han også litt senere...om det ikke har blitt noe før det =) takk for tipse.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 Lykke til Snuppa! Så spennende! Du får fortsette å holde oss oppdatert!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #13 Skrevet 25. juli 2007 vaske tak(da får du strekt deg) gå en rask tur gå i trapper jeg har hatt suksess med det 2 ganger, og er igang med det samme idag. lykke til.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #14 Skrevet 25. juli 2007 takk takk...skal prøve litt inne aktiviteter her hjemme nå, litt ute aktiviteter når jeg har hentet junior i barnehagen, og litt kos i kveld...håper jeg må be moren min hente junior i barnehagen =) =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå