Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå springer jeg rundt her hjemme å rydder å står i, i håp om at det er rier som så forsiktig er i gang...å tiiter litt innom BIM når jeg må sette meg ned å trekke pusten da. =)

håpe håpe...

hvis noen har noen tips til hva jeg kan finne på så bare kom med det =)

sambo er på jobb, så får ikke prøvd meg på sex =( men skal da klare meg uten =)

bare kom du lille jenta vår, mamma venter =)

(litt dumt hvis det er falsk alarm nå, men har en happy følelse så må bare smile)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips men lykke til...

Skrevet

takk takk =)

blir svett jo, har hengt opp kler, satt på ny maskin, støsugd litt..og skal nå rydde kjøkkenet...kommer hun ikke i dag så har jeg hvertfall fått ryddet en del. =)

Skrevet

hehe - aldri så galt at ikke det er godt for noe

(ånei - nå følte jeg meg som en av de i den reklamen hvor de gulper opp ordtak etter ordtak - for dagbladet eller en annen avis...)

Enenste jeg har trua på er det du holder på med nå da.. å ta seg ut litt fysisk.. stå på men ikke slit deg ut helt da :)

Skrevet

ja, di som får aviser i tryne, hehe.

nei setter meg ned mellom hver ting jeg gjør så jeg får roet pulsen litt,hehe. så har jeg fått i meg litt mat og mye veske (så nå tisser jeg hele tiden)

Skrevet

er ikke mye plass til blæra etterhvert nei - renner tvers igjennom..

lurer på om jeg noensinne kommer til å skjønne at ting er i gang...

har kynnere dagen lang og menssmerter som kommer og går.. men håper ting blir tydeligere når ting er i gang sånn at jeg skjønner at det er på tide å pakke bagen (noen er treiiiiiige)

Skrevet

du merker det nok...først vil du nok tro det er kynnere,men når de blir sterkere så er du nok ikke i tvil lenger skal du se.

men ikke kjekt å lure...jeg er 2 gangs,men har alikevell vert usikker hver gang jeg har hatt kynnere som er litt vondere enn vanlig..

Skrevet

også 2.gangs men tok keisersnitt i uke 36 oghadde aldri en kynner før den tid

ble forsøk satt igang så jeg hadde jo rier i 6 timer. men de var jo som sterke menssmerter.. fikk aldri pressveer..

jaja.. regner med jeg skjønner det.. hehe

lykke til i dag iallefall og hold oss informert - håper du blir mor til 2 i dag da

Skrevet

da har jeg vert inne for en sjekk (har ikke så vondt,men fødte fort sist gang)

har uregelmessige rier og litt åpning, så da er det bare å finne noe mer å rydde, hehe.

Skrevet

Hei! du trenger ikke samboeren din for å ha sex vettu. er ikke bare sæden som setter i gang fødsel, orgasme gir vel så mye rier! så en liten omgang med deg selv for fødselens skyld burde gi fortgang på sakene =) ;)

Skrevet

ja det kan jeg jo prøve =) så får han ta i ett tak han også litt senere...om det ikke har blitt noe før det =)

takk for tipse.

Skrevet

Lykke til Snuppa! Så spennende! Du får fortsette å holde oss oppdatert!

Skrevet

vaske tak(da får du strekt deg)

gå en rask tur

gå i trapper

jeg har hatt suksess med det 2 ganger, og er igang med det samme idag.

lykke til.

Skrevet

takk takk...skal prøve litt inne aktiviteter her hjemme nå, litt ute aktiviteter når jeg har hentet junior i barnehagen, og litt kos i kveld...håper jeg må be moren min hente junior i barnehagen =) =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...