Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Herregud, for en dårlig mor jeg er...har en gutt på 3 år som har stått opp mens jeg fortsatt sov (sover hele dagen for tiden), og jeg trodde mannen skulle ta og kle på han osv mens jeg kunne sove litt til. Så våkner jeg tre kvarter senere og noterer meg at ungen hverken er matet eller kledd på, og har sikkert frysi en del fordi det ikke er så varmt i huset...Så nå e det bare å forberede seg på at han blir forkjølet da. Skal ha et barn til i november (99 dager igjen!), skal jeg være like dårlig mor for den?? Hufffffff....
Fabelaktiv Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Du blir nok ikke no bedre med tida skal du se... her går det bare downhill min 3 åring kler seg selv da.. hurra (men det er jente da og de er jo litt flinkere sånn)
mammamammamammamor Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 min treåring har ikke klær på seg før en halv times tid, av og til en time etter vi har stått opp av og til. spiser frokost og sånn først. men her er det varmt da
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Du er ikke en dårlig mor av den grunn!! Haha... DA hadde det vært mange dårlige mødre i denne verden hvis det var SÅ lite som skulle til !! :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå