Mammaen til Tuva:) Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 jeg skal til praha nå til helgen og lønnen kommer ikke inn før om en uke, så er redd jeg ikke har nok penger med meg.. så jeg tenkte å bruke det kortet mitt..men jeg er veldig skeptisk til å bruke kredittkort, og penger jeg ikke har enda.. noen som har erfaring med gebyrfri kortet?
Leeloo76 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Det blir jo som å bruke et hvilket som helst annet kredittkort, betaler du hele regninga med en gang den kommer betaler du ikke rente. Pass på å bare bruke kortet til å betale med i butikker/restauranter, tror de tar en del gebyrer hvis du tar ut kontanter.
ana baroma Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Det koster ekstra å ta ut cash, utover det er det greit å bruke så lenge du kan styre økonomien;) Dvs, vær klar over at det koster mye i renter dersom du ikke betaler hele regninga når den kommer. Pass på å ikke slippe kortet av syne (for eks på restaurant), da kan det bli misbrukt. Utover det er det et greit kort:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 har akkurat bestilt meg et sånnt kort. ville tatt det med i tilfelle. Har ingen erfaring med kredittkort, er egentlig motstander av det, men vi måtte ha nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå