Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ut som at det blir min tur i dag, på termindato og greier! Riene begynte i natt i ett-tiden tror jeg, ringte føden rundt halv tre, kjempe allright jm forresten. Tok meg en lang dusj etterpå, gikk og la meg. Fikk ikke sove pga riene. Har det sånn fortsatt, bare at de er blitt mer intense. Ringte føden igjen i stad, og jm (samme som jeg prata med i natt) mente at det var noe på gang siden det ikke hadde gitt seg :) Har tatt meg en laaang dusj igjen og får bare vente til at det blir enda vondere... Huttetu.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

I dag er det to år siden jeg satt på samme måte, og 17.22 var verdens søteste prinsesse ute!

Skrevet

Lykke til ja...

*fødestøv*

Skrevet

så spennende. lykke til;) idag blir du kansje mamma!! ;)

Skrevet

Oi det blir spennende da!!

Er det ikke litt rart å tenke på (eller kanskje ikke) at du skal bli mamma om ikke alt for lenge. At du skal holde det fine lille nurket i armene dine.

Masse lykke videre=)

Stor klem fra

Skrevet

Lykke til:o))) Håper jeg kan skrive et sånt innlegg i morgen;o)

Skrevet

Å grattis..høres ut som det er på gång ja....

Jag vill oxo, har inte termin forens om 14 dagar...men er utolmodig, gutten min på 3år kom i uke 37...så er ju så instillt på att det ska komma innan termin nu oxo..men men..

Klem å lycka till!!!!

Skrevet

Lykke til...det blir spennende :)

Skrevet

Så spennende! Lykke til! Tenk, snart er du mamma:)

Skrevet

ååå!! Så heldig du er!:-) Masse lykke til! Håper jeg kan joine den klubben etterhvert.. 2 dager over termin i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...