Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

åh, har venta lenge på den her dagen.. men som jeg gruegleder meg... håper alt e bra me den lille vennen æ har i magen... Om det blir en jente eller gutt spiller ingen rolle så lenge den er frisk og velskapt...Så nervøs at jeg klarer jo ikke spise frokosten min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Da er vi to, skal på ul om noen timer jeg også, er så spent... Hvor skal du på ul?

Skrevet

Lykke til begge to!:)

Kom tilbake og fortell hvordan det har gått da!:)

Skrevet

Har vært på UL på UNN...

alt sto bare bra til . det kunne se ut som vi får ei lita pia, men ikke 100% sikkert.... Det va utruli godt å se at alt va fint =)

Skrevet

Åh så herlig!!!!!gjorde hun noe "morsomt" mens dere å så på henne? deilig å få bekreftet at alt er i den skjønneste orden da!

Skrevet

Hehe, ho va ikke så villi til å bli tatt bilde av, fikk et bilde der ho ligg me begge hendene foran øynene.. sparka seg selv litt i hode, klødde seg litt i hode.. sitter bare her å smiler for meg selv, hehe... bli nok litt shopping når jeg drar til byen etterpå.. men tør ikke kjøpe bare rosa, siden det ikke var 100% sikkert d var ei jente.. får ta en privat UL så man kan bli helt sikker :) jeg synes det er veldig artig å vite hva man får =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...