linenr2 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 åh, har venta lenge på den her dagen.. men som jeg gruegleder meg... håper alt e bra me den lille vennen æ har i magen... Om det blir en jente eller gutt spiller ingen rolle så lenge den er frisk og velskapt...Så nervøs at jeg klarer jo ikke spise frokosten min...
anonymus 2 små Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Hei. Da er vi to, skal på ul om noen timer jeg også, er så spent... Hvor skal du på ul?
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Lykke til begge to! Kom tilbake og fortell hvordan det har gått da!
linenr2 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Har vært på UL på UNN... alt sto bare bra til . det kunne se ut som vi får ei lita pia, men ikke 100% sikkert.... Det va utruli godt å se at alt va fint =)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Åh så herlig!!!!!gjorde hun noe "morsomt" mens dere å så på henne? deilig å få bekreftet at alt er i den skjønneste orden da!
linenr2 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2007 Hehe, ho va ikke så villi til å bli tatt bilde av, fikk et bilde der ho ligg me begge hendene foran øynene.. sparka seg selv litt i hode, klødde seg litt i hode.. sitter bare her å smiler for meg selv, hehe... bli nok litt shopping når jeg drar til byen etterpå.. men tør ikke kjøpe bare rosa, siden det ikke var 100% sikkert d var ei jente.. får ta en privat UL så man kan bli helt sikker jeg synes det er veldig artig å vite hva man får =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå