Gå til innhold

Baas¤12pp¤kom frem lille spire !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei!!!

lurer sånn på hvordan det går med deg????

fant du el tilslutt? jeg tror jeg fant el 16.07 med strimlene fra billigetester, men syns det er vanskelig å tyde... den ble aldri like sterk, men det var ikke langt unna, så vi får bare vente å se...

*tenker på deg!!!*

klem;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter bittelitt;o)*

Skrevet

Hei Mina:)

Så koselig at du lurte på hvordan det gikk med meg da:) tusen takk for det:)

Er i dag på 29 av sylkusen og har brukt 3 pakker med el tester fra cb digital.har ikke fått en eneste posetiv test,så jeg lurer veldig på hva som skjer med kroppen min om dagen.

Har vanligvis en syklus på 32 dager,og pleier å få posetiv el test den 16 ller 17 dagen i mnd,men ikke denne gangen.

tok min siste test nå,så nå gidder jeg ikke å teste mere,for tanta er vell her om noen dager.

Det er nok pergoen som har klussa til litt her,så det blir spennende å se hva de fikk ut av blodprøvene,men det er stegt der for sommeren,så jeg får ikke svar før i aug..og innen den tid vet jeg vell om det er en spire eller ikke.

huff,,denne mnd har vært syyyykt lang..får på en måte et nytt håp når man begynner på pergotime,men ble vell egentlig mere frustrert over å ikke funnet el.

du sa du brukte strimler fra billig tester..de brukte jeg før,men fant aldri ut når el var..er sååå vannskelig å tyde de strekene,men da jeg begynte å teste med cb digital fant jeg den med en gang..koster litt mere,men det er verdt det:)

Når har du ikm?

jeg har nå den 28 juli..tok en test i dag,men den var negativ.

men det kom opp et par prikker der hvor den gravid streken skal være,men de er utrolig små,så det er vell bare sånn som skjer med de testene.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...