mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 jeg gir sviske purè sammen med grøt. Fant ut at det var mye lettere enn å knote med sviskesaften (6 mnd gammel)
Jeinta78 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har gitt med skje fra han var ca 4.5 mnder, ingen problemer. Gir også i grøt noen ganger, som smakstilsetning.
Bellen^2 Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Hvis hun er stor nok til å kunne få fast føde ville jeg heller prøvd med sviskepuré, mye mindre søl. Vi prøvde å blande i grøten, men det likte han ikke, og å blande med vann og bruke flaske ble det bare griseri av her. Sviskepuré derimot er namnam:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå