Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gir sviske purè sammen med grøt. Fant ut at det var mye lettere enn å knote med sviskesaften :) (6 mnd gammel)

Skrevet

Jeg har gitt med skje fra han var ca 4.5 mnder, ingen problemer. Gir også i grøt noen ganger, som smakstilsetning.

Skrevet

I et lite drammeglass, helt bar :)

Skrevet

Hvis hun er stor nok til å kunne få fast føde ville jeg heller prøvd med sviskepuré, mye mindre søl.

 

Vi prøvde å blande i grøten, men det likte han ikke, og å blande med vann og bruke flaske ble det bare griseri av her. Sviskepuré derimot er namnam:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...