Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Er det vanlig? Hun er vel for liten til å forstå at det er vondt eller at hun ikke skal gjøre det. Jeg tar bare vekk hendene hennes fra ansiktet. Det er der hun klyper og klorer mest.. Tror det er fordi hun er nysjerrig på ansikt og tenner akkuart nå, men det er så sinnsykt vondt! Er det noe å bekymre seg over? (Sikkert dumt spmål...)
Stratos med 3 barn Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Min er også sånn og han biter, lugger og slår også. Helt vanlig! De vet jo ikke bedre
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 henrik holdt på med å lugge...helt til jeg tok tak i håret hans da han dro i mitt!!lugga ikke hardt,men da skjønte han at det gjorde vondt..ikke gjort det siden!har også slutta å bite(enn så lenge);-)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Hun biter ikke.. Eller hun gnager på nesen min da hun ikke har fått tenner enda, men det er bare morsomt og ikke vondt. Det er vel noe som forsvinner etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå