Fabelaktiv Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 klarte legen på UL å lire av seg i går.. Og det er det jammen meg.. trudde det skulle roe seg litt når en har 5 uker igjen.. men NEIIIIIIIIDA... her er det full fart. Jeg trur denne ungen kommer til å sparke eller slå seg ut.. Det er faktisk ganske vondt! Dagens lille *god-morgen-syt* fra meg
Tussa og Sofie Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Kan tenke meg det er litt ubehagelig ja, hvis det føles sånn. Men bra at h*n er aktiv da. Jeg har også en sinnsykt aktiv baby i magen og håper de spreller litt ifra seg der inne, så de er rolige og snille de første ukene de kommer ut og gir mamman sin masse ro og hvile. HA HA!! Den som lever får se gitt.....
Fabelaktiv Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Jada - en skal jo ikke klage på et aktiv barn inni magen.. så slipper man jo å lure. Ser mange gjør det og det er jo trist.. Værre det enn å "plages" med for mye liv - men du vet: Man er jo aldri fornøyd.. hehe Ja! Jeg trur også de sparker fra seg og blir slike som sover hele natta når de kommer ut særlig
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Synes du skal være lykkelig og glad jeg da. Den kommer jo snart ut Værre om du ikke hadde kjent noe. Og dessuten viser det jo bare at den lille StorTrives der inne!
Lille Trille 2015 Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Ja - her er det også mye aktivitet i magen - plutselig kommer det et spark - og det virker som den lille turner i magen til tider, selv om det i "boken" står at de nå ligger ganske i ro fordi det er mindre plass..hmm... Men blir da ekstra engstelig når det ikke er noe aktivitet fordi man er vant til å ha det så aktivt - hadde nemlig 2 slike dager i forrige uke, og tok en tur innom jordmor, men etter det besøket - da var aktiveten i full gang igjen. Er forresten 34+1 i dag:) 6 uker igjen.... Skal til legen igjen 1 august som er om en uke- så da lurer jeg på om babyen fortsatt står/sitter i magen min - kan gjerne snu seg med hodet ned snart slik at jeg vet at fødselen skjer riktig vei Legen min har en sånn UL maskin, så da får jeg forhåpentligvis et lite glimt av babyen i magen min.....veldig lenge siden sist ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå