Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 samboern har dratt på jobb og jeg får ikke sove.. tenkte jeg fikk sjekke om det var noe action her, spise litt frokost å se om jeg blir trøtt igjen.. dagen blir sååå lang hvis jeg skal begynne å våkne så tidlig..hehe.. fikk det plutselig for meg atjeg må vaske sengetøyet til babyen en gang til.. selv om det er vasket strøket og lagt på la det på for et par uker siden og tenkte at det sikkert har blitt støvete.. så har man ikke noe å gjøre så lager man seg noe å gjøre..hehe.. kan jo ikke bli for rent tenkt jeg da.. jaja.. kjedelig for dere å høre på dette men da gikk det noen minutter for meg ihvetfall:)
Spira31 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 hehe det går bra. Får ikkje te å sova her heller, min kjære sove då, han har ferie nå.. eg sove litt av og på for tiå egentlig..sov flere timer på dagen igår f.eks fordi eg va så dårlig.. blei kvalm, kasta opp.. mye vondt i bekken og plaget av vondt i magen og korsryggen.. såkalte modningsrier? Ska te jordmor halv elleve.. tror neppe eg komme te å ver så positive så eg har vært tidligere ganger..men nå har me mye mer plager enn noensinne òg då... håpe kver dag at hu vil ta turen ut! Har egentlig 14 dager igjen te termin, men babyen veie allerede over 3kg (va på sjekk på sykehuset på lørdag) og eg orke bare ikkje ha det så vondt lenge te uten at någe skjer... va så gale igår at eg bare måtte ta ein paracet for å roa ner.. jaja kor langt igjen har du då?
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 våre våken siden halv 4 å sovna halv ett,jippi kjekt me 3 timars søvn....heldigvis blir gutten min henta av mormor og morfar i dag i halv elleve tiå de ska på fisketur så eg kan sova litt då.einaste e at gutten min sove vel te halv ti og,men skamorå sova....nei da hu klare sje...e såååålei av å få for lite søvn det tere på alt!!!!
Spira31 Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 jepp..sove litt øve 3 timar eg òg..sovna halv to ca og va oppe på do før fem.. jaja..får vel sova midt på dagen ein gang...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 huff høres ikke ut som du har det godt.. føler med deg.. jeg har igjen tre uker.. formen er vel egentlig grei, men sliter med bekkenet jeg også.. og det er voondt.. uansett åssen stilling jeg legger meg i.. menmen, snart har ci gullklumpene våre i armene og da er nok det meste glemt:)
Spira31 Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 ja.. skal bli godt å få født! Gleder meg sånn te eg kan sove i akkurat hvilken stilling eg vil og te å kunne sprette opp av sengen om eg vil. .ikkje snu meg forsiktig pga bekkenet og kave meg opp.. någen ganger så ber eg rett og slett min kjære om å dra meg opp (spes. om eg kvile på sofaen!) haha det va ting eg virkelig ikkje hadde tenkt på når eg blei gravid;) men,men.. tror eg går inn og prøve å legge meg igjen.. kan i det minste ligga litt og kvila og lesa.. lite action på BIM og ellers på nettet så tidlig om morningen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå